pascal & M$

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 02:59:13 MET

od kilkunastu dni jakis idiota zapisuje mailinglisty
pascalowe (Info-Pascal na arl.mil czy PASCAL-L na ege.edu.tr)
na mailingliste WINNEWS microsoftu.
aby Was nie urazic, nie zacytuje tu wszystkich obelg
jakie w zwiazku z tym zarowno pod adresem tego idioty
jak i pod adresem microsoftu oraz windoze
ukazaly sie na tych listach.
a to sa mailinglisty programistow.
potwierdza to raz jeszcze moja teze: im bardziej zaawansowane
dane srodowisko - tym wieksza obrzydzenie dla windoze,
a czesto i nienawisc do microsoftu.
M$ i winde~ kochaja tylko ci co o komputerach maja
bardzo blade pojecie.

no i oczywiscie te tumany z teamgates

Grego

P.S. Wciaz nie moge sie nadziwic ze na liscie czlonkow teamgates
  nie znalazlem pewnej osoby znanej mi z kilku polskich mailinglist.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi