Re: HX i klopoty

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 00:42:58 MET

On Tue, 10 Dec 1996 21:53:31 +0100, Jerzy Marcinkowski wrote:
>Jaroslaw Tabor <formatc_at_bevy.hsn.com.pl> napisa (a) w artykule

>Osobiscie nie sadze, mam plyte HOT 553 z Avard BIO'em, K5 P90 i RAM 70 ns i
>wszystko pracuje wzorowo. A moze to wlasnie nie plyty, a reszta wyposazenia
>lub setup?

Mialem na mysli raczej nie klopoty z dzialaniem, ale klopoty z dopasowaniem.
Np. Z jednej partii takich samych pamieci, jedne chodza prawidlowo, a z innymi
system w ogle nie chce sie uruchomic, mimo ze te same pamieci na plycie
VX dzialaja bezblednie. Podobny efekt widzialem z procesorem ( INTEL PENTIUM )
a ostatnio za nic nie dalo sie uruchomic dzialajacej gdzie indziej karty
PRIMAX UltraSound.