Direct-X 3.0; BEST 3d ACCELERATOR.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 23:12:01 MET

Hi !!

Zapewne wielu z was trafilo na wspaniala opcje
'3d acceleration enabled' w pakiecie Direct-X 3.0
mimo ze nie macie karty z dopalaniem 3d... O co tu chodzi?
Taki Virge...3d ON i Monster Truck Madness dzala jak dzikie,
3d OFF i komunikat: Nie masz akceleratora 3d!! Na moim
Mystique czy to 3d jest ON czy OFF wsio dziala EXTRA
a u kumpla na ATI Mach 64 nie dziala w ogole...

Mam pytanko: Na laske jest ta opcja? Czyzby tylko dla
posiadaczy Virge? Co ona wlasciwie daje gdy nie mam karty
ze sprzetowa 3d? Co zmienia przy karcie Mystique?

-
KTORY AKCELERATOR TRZECIEGO WYMIARU JEST BEST ???
zapraszam do polemiki... Stawiam na mojego Matroxa, ale
na angielskojezycznych grupach dyskusyjnych faworytem jest
3Dfx - co to za badziewie? Podobno jest slabo oprogramowane!!
-

Cholera, ale chaos mi wyszedl z tego listu!

--
Michał Malanowicz
pawel_at_waw.pdi.net