Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 20:38:52 MET

Mike <mike_s_at_lodz.pdi.net> wrote:
: A tak w ogole, to ile lat (miesiecy, dni....) kazdy z WAS przepracowal
: na NT i co o nim wie , skoro tak wszyscy podejmujecie dyskusje?? :)

Wystarczajaco duzo dni, zebym sie zdazyl zniesmaczyc.

: Jesli nawet ktos cos bedzie chcial bojkotowac to chyba powinien zaczac
: od W'95 a nie od razu zaczynac od NT -

Po co? zeby sie zapoznac z GPF? Moze chciales napisac 'nie powinien na
NT przenosci zlych doswiadczen z 95' ?

: a ktos kto choc troche korzysta
: z WWW lub FTP to wie ze wiele z najlepszych serwerow na swiecie jest
: opartych wlasnie o NT ( ja nie mowie ze najwiecej)!!!

I dobrze ze nie mowisz. I podaj pare przykladow - ktore sa najlepsze i pod
NT.
A NT ... no coz, jako www server czy ftp server nadaje sie chyba rownie
przecietnie co i na server do innych celow.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |