USR -problem!!!

Autor: Pawel Kietniewski (kniarzyn_at_ramzes.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 16:29:32 MET

Czesc,

Mam dostep do USR 33k6 zewn. Jestem zielony w sprawach uzywania modemow,
wiec nie wiem o co chodzi. Podlaczylem ten modem przez COM1 i niezabardzo
wiem jak ustawic predkosc. W znanym programie (w95) przy konfiguracji portu
jest napisane, ze mam UaRT8250(chyba tak) i zaraz podspodem max. predkosc
115k. Niby OK, ale....
Przy polaczniu przez WinSocka uzywajac opcji autologin po polaczeniu
pokazuje sie kilkanascie podobnych linii: COM error.
Przy manual login wszystko jest w porzadku, dopoki nie uruchomie IE2.01. Po
wpisaniu adresu pojawia sie, ze nie moze go znalezc(a jestem pewny ze jest
dobry), a przy innych laczy sie bez probvlemow. O co moze w tym chodzic????
Port ustawilem na 33k6, i jak juz sie polaczy to nie ma problemow.
Aha, czy musze zglaszac na poczte ze uzywam modermu, jezeli bede go mial
przez 2 dni.Czy cos za to grozi????

Kniarzyn