Odp: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 01:28:16 MET

> Od: Robert Kowalski <robek_at_it.com.pl>

> Nie wiem czy masz swiadomosc jak dziala podajnik zbiorczy wiec moze Ci
> wyjasnie.
> Podajnik zbiorczy jak sama nazwa wskazuje jest przeznaczony do pobierania

> kartek ulozonych w rowny stos. Jego konstrukcja wymaga wypozycjonowania
> stosu w scisle okreslony sposob. W HP5L i w innych drukarkach podajnik ma

> do pozycjonowania stosu odpowiednie elementy.
> Dochodzac do sedna sprawy, kartka zgieta wg schematu powyzej ma mniejsza
> dlugosc i nie jest odpowiednio przytrzymywana przez podajnik (ustawienie
> [...]

Nie wiem czy masz swiadomosc jak dziala podajnik zbiorczy w MOJEJ (i na
pewno jeszcze kilku osób) HP5L. Moze Ci wyjasnie. Po okolo 7 miesiacach
uzytkowania mozna by zamknac w jednym zdaniu (a wlasciwie w dwoch): "Nie
wazne czy wkladasz kartke prosta czy krzywa, gruba czy cienka, do
zbiorczego czy na pojedyncze arkusze - ona tego nie wciagnie i juz" albo
"Podajnik dziala tylko przy pelnym magazynku czyli ok 100 ark w podajniku
zbiorczym - a i to nie zawsze".

Mozna by dodac jeszcze jedno zdanie. "Jest to ewidentny blad konstrukcyjny
podajnika". Po prostej przerobce, we wlasnym zakresie drukarka, dziala jak
cudo.

Pozdrowienia...

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?