Dzieki bardzo ! (Re: Kosci do Primax'a)

Autor: Maniek (maniek_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 13:45:20 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Musisz kupic kostke DRAM (nie EDO!!!) o organizacji 256kx16 w obudowie SOJ.
> Takich kosci uzywa sie w tej chwili np. do kart graficznych ale przewaznie
> sa to EDO. Najlepiej kup kosc o czasie dostepu 70ns bo EDO o takim czasie
> sie nie robi (EDO maja 60ns i mniej).
>
> Piotrek

OK. Dzieki bardzo ! Mam nadzieje, ze ci "specjalisci" tutaj
(Skandynawia) zrozumieja o co mi chodzi. Inaczej beda nastepne postingi
pt. " Co zrobic jak mi sie dymi z karty muzycznej, a gasnica halonowa
jest pusta ?"

Pozdrawiam
Maniek

--
"IN A BREATH, IN A DEATH, IN A SOUND, YOU WILL BE FOUND"
         Front Line Assembly "Infra Red Combat"