Odp: TSENG ET6000

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 00:00:27 MET

----------
> Od: Mike <mike_s_at_lodz.pdi.net>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: TSENG ET6000
> Data: 7 grudnia 1996 22:24

> Tak zachwalasz Tsenga - uzywasz oryginalki czy jakiegos noname -?
> Sledze to co sie dzieje w kartach od paru miesiecy, co prawda nie
> testowalem Matroxa ale Tsenga owszem - prawde mowiac na 486 byl
> cienki, w ogole nie zglaszal sie w BIOS'ie a w Windowzie moja S3 Trio
> 32 chodzila lepiej... ( Nie mowiac o MPEG - te byly beznadziejne)
> (tylko mi nie mow ze musze przejsc na pentiuma, zeby to zobaczyc !!)

> [...]
Jeżeli chcesz odtwarzać MPEG programowo (i spodziewasz się jakości)
na 486 to życzę powodzenia. Lightspeed 128 z Tsengiem 6000 na pentium 120
daje jakość niemal telewizyjną MPEG-ów na full screen. Natomiast Trio 64 na
tym samym komputrze jest do d...y(oczywiście przy trybie pełnoekranowym).
Czymajcie się ciepło:
MARKoBEER