Odp: Dwa win95 na raz?

Autor: Ania Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Sun 08 Dec 1996 - 00:00:26 MET

----------
Od: Robert Kowalski <robek_at_it.com.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Temat: Re: Dwa win95 na raz?
Data: 7 grudnia 1996 13:46

On 5 Dec 1996, Bart Strozek wrote:

> Czy komus udalo sie zaintalowac dwa win95 na jednym komputerze? Albo
jeszcze do kompletu win3.11? Potrzebuje kilku na raz do testowania roznych
programow na czystym systemie i nie chce mi sie caly czas przeinstalowywac
swojego.

> Strog
> strozek_at_alpha.im.pw.edu.pl
Nie mam 2x G95 ale moja konfiguracja moze cie zainteresować.
Windows NT 4.0 Workstation
Windows NT 3.51 Server
Windows 95
Windows 3.11 WfW
MS-DOS 6.20
To wszystko w jednym komputerze. Systemy NT na oddzielnej partycji NTFS
Pozdwienia

Robert Kowalski

Na razie nie ma czym sie chwalic. Daj znac, jak dolozysz do tego OS/2,
Linuxa i SCO i odpalisz to wszystko na raz.
Janusz