Re: CDROM -> wzmacniacz

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 18:56:33 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
: >Kuba Sipowicz wrote:
: >> Proste pytanko:
: >> Mam CD-ROMA, nie mam karty dzwiekowej. Czy moge sobie podlaczyc wyjscie
: >> z CD Analog Audio bezposrednio do jakiegos sprzetu grajacego ?
: >>
: A nie łaska skorzystac z takiej dziurki z przodu CD-ROMa ?
: To jest gniazdko stereo - gdybyscie sie nie domyslali.

Ale po wzmacniaczu. Szumiacym - jak to dla sluchawek...

J.