Re: CDROM -> wzmacniacz

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 15:13:56 MET

On 6 Dec 1996 zylla_at_lodz1.p.lodz.pl wrote:

> A nie łaska skorzystac z takiej dziurki z przodu CD-ROMa ?
> To jest gniazdko stereo - gdybyscie sie nie domyslali.

Oj Romek sam jestes domyslny jak malo ktory, tylko nie domysliles sie ze
to wyjscie stereo jest z wzmacniacza sluchawkowego wbudowanego w CD-ROM
Podlaczenie ktore proponujesz moze doprowadzic do uszkodzenia wzmacniacza
(tego do ktorego to podlaczysz) i ewentualnie kolumn. Pozatym jakosc
takiego sygnalu znieksztalcona kiepskim wzmacniaczem sluchawkowym jest
zalosna.
Wzmocnienie tego zalosnego sygnalu jest chyba kiepskim pomyslem.

Pozdrawiam
Robert Kowalski

P.S. W odpowiedzi na pytanie ktore piny:
-rozpiska powinna byc naklejona lub
wytloczona przy tym gniezdzie
-standardowo sa trzy piny z GND po srodku ale zdazaja sie wyjatki