Re: TSENG ET6000

Autor: Jarek Wojtowicz (inf33853_at_sirius.cs.put.poznan.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 02:34:13 MET

Piotr Mroczek wrote:

> Chodzi mi o karte Viewtop Tseng ET-6000.
>
> Przemysl

> e-mail pmrocz_at_omk.il.pw.edu.pl
Firma STB robi karte graficzna na ET-6000 o nazwie Lightspeed 128.
Proponuje zajrzec na strone http://www.stb.com/hot

Wydaje mi sie, ze warto kupic karte jakiejs renomowanej firmy (Hercules,
STB czy Diamond). Niby procesor jest ten sam ale karty gorszych firm
moga miec znacznie gorsze osiagi (nawet 60%).

        Jarek