Re: Eudora ?!?

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 12:38:25 MET

> At 08:04 5.12.96 +0100,wrote to:Wojciech Kuran
> Hi! Thx za odpowiedz. Jesli chodzi o Eudore Light 1.5.4 to tez ja mam, ale
> mi chodzi w wersje Eudory, ktora ma mozliwosc kodowania polskich liter w ISO
> 9952-2(albo cos podobnego). Generalnie chodzi o te krzaczki. Netscape to ma
> ale jakos mi nie podchodzi. CyA !

W takim razie przesiądź się na Pegasus Mail, wykorzystując
jednocześnie porady i pliki ze strony ogonkowej. Przy takim
rozwiązaniu masz dodatkowo (oczywiście po zainstalowaniu odpowiednich
programików) mozliwość (tak pod W95, jak i W3.1x) wywoływania
Pegasusa z mailto: na stronie WWW. Plus oczywisty - tylko jeden
katalog z pocztą na dysku.

Przemysław R.
 Przemyslaw Rachowiak
 mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl