Re: SKLAD

Autor: Marcin Jagodzinski (dima_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 12:27:48 MET

Dnia Thu, 05 Dec 1996 07:55:16 GMT, webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl
(Radek Raciniewski) pisal(a)

>Przerost formy nad treścią. PageMaker jest naprawde wystarczający. Po
>co kupować drogi program jak PM6.0 spełni Twoje potrzeby. Tylko to PL
>mi sie nie podobi ;-)
>
>Radetzky

Chyba nie formy tylko ceny, i to tylko w Polsce. Pracowalem na PM i
mial on znacznie wiecej "bajerow" niz Quark. Coz, kiedy te bajery
kiepsko dzialaly... No i znacznie czesciej sie wieszal.

Wszystko mozna Quarkowi zarzucic, ale nie to, ze jest przebajerowany.
Od bajerów sa extensions...

Marcin

dima_at_ikp.atm.com.pl