Re: Kolorowa plujka

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 07:48:58 MET

Rafal wrote:

> Mam maly problem.
> Ktora kolorowa plujka byla by najlepsza do druku fotografii
> (najlepiej na zwyklym papierze) ?
> - HP DeskJet 690
CMYK + 2 kolory dodatkowe z użyciem photo cartdidge, 600x300dpi w
kolorze
2 pojemniki zintegrowne z głowicami

> - HP DeskJet 820
> - HP DeskJet 870
CMYK 600x600 dpi w kolorze, dozowanie ilości tuszu w kropce
Wszystkie HP grożą słabym serwisem w wypadku kłopotów
2 pojemniki zintegrowne z głowicami

> - Epson Stylus Color II
> - Epson Stylus Color 500
CMYK, rozdzielczości ponoć do 720x720dpi w kolorze (ale to chyba tylko
model PRO znacznie droższy)
2 pojemniki, głowica w zasadzie stała

Do wszystkich zalecany papier glossy

> A moze jest jakas inna niz te wymienione ?
CMYK, Canon 620, rozdzielczość 720x720dpi w kolorze
2 pojemniki, głowica w zasadzie stała
Niestety nie widziałem wydruku a tylko cenę - 14mln

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)