HP600

Autor: Przemyslaw Frasunek (Przemyslaw.Frasunek_at_p26.f26.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 22:23:48 MET

Hello pl-comp-pecet_at_gateway.usenet.pl.

Mam pewien niewielki problemik z drukarka HP 600. Drukarka nie zawsze wciaga
papier. Sadze, ze wynika to z zabrudzenia (?) rolek, ale drukarka ma tylko 3
miesiace i trzymam ja pod przykryciem. Wcale mi to nie przeszkadza bo ja siedze
przy niej to jej dopycham te kartki jak sama nie moze, ale najczesciej wychodze
do innego pokoju w czasie drukowania, wracam a tu patrze, ze mi miga ze papieru
ni ma. Co zrobic ?

PS. Problem wystepuje jak jest w podajniku mniej niz zwykle albo wiecej niz
zwykle.

Przemyslaw