Re: bus myszy

Autor: Jerzy Rzaniak (profisoft_at_optimus.poznan.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 23:00:07 MET

Marcin Debowski <agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl> napisał(a) w artykule
<584ril$fti_at_sunrise.pg.gda.pl>...
> Heja !
>
> Pytanie bardzo podstawowa ale może ktoś będzie tak miły i mi wyjaśni, a i

> inni pewnie skorzystają :)
> Jaka jest różnica pomiędzy myszką "szeregową" a bus'ową ? O tą bus'ową mi
> szczególnie chodzi, jak działa zwykła wiem. I jeszcze pytanie dodatkowe
> czy ta bus'owość jest zawsze realizowana że tak powiem built-in w płytcie
> czy też może istnieją jakieś karty rozszerzeń które taką mysz realizują.

Wydaje mi sie, ze chodzi o mysz PS/2 (takie male okragle gniazdko). Mysz
PS/2 rozni sie od szeregowej w zasadzie gniazdem i co wazniejsze napieciem
zasilania (szeregowa 12V - RS232 a PS/2 5V). Reszta jest w zasadzie taka
sama. O kartach nic nie slyszalem