Re: HP320 i AutoCad 12

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 21:43:14 MET

At 17:47 96-12-04 +0100, you wrote:

>Kochany! wtedy nie wydrukujesz nic w kolorze.
>Mysle ze HP520C lub 550C bedzie trafniej.
> Zbyszek

  Zbyszku, nie mam tutaj katalogu HP i nie jestem pewien
  czy wzmiankowana HP 320 to jest kolorowa drukarka czy cz-b.
  Mnie się wydawało, że to jest drukarka cz-b i działa z PCL2
  to znaczy nie ma pamięci, ktora może zapamiętać i robić operacje
  na całej stronie - np rysowanie odcinków, kółek itp.
  Dlatego trzeba jej wysyłać informacje rastrowe dotyczące
  pojedynczych wierszy rastrowych. Całe przetwarzanie odcinków
  w pixele musi być zrobione w rozumie komputra.
  Pierwsze drukarki laserowe także tak działały.
  Stąd mój wniosek, że należy użyć drajwera do starej laserówki.
  Stare laserówki też nie miały koloru i też drukowały w 300dpi.

--
Romek