Re: HP320 i AutoCad 12

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 10:13:29 MET

On 4 Dec 96 at 19:44, Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz wrote:
> Zbyszku, nie mam tutaj katalogu HP i nie jestem pewien
> czy wzmiankowana HP 320 to jest kolorowa drukarka czy cz-b.
> Mnie si wydawa o, e to jest drukarka cz-b i dzia a z PCL2
> to znaczy nie ma pami ci, ktora mo e zapami ta i robi operacje
> na ca ej stronie - np rysowanie odcinkow, ko ek itp.
> Dlatego trzeba jej wysy a informacje rastrowe dotycz ce
> pojedynczych wierszy rastrowych. Ca e przetwarzanie odcinkow
> w pixele musi by zrobione w rozumie komputra.
> Pierwsze drukarki laserowe tak e tak dzia a y.
> St d moj wniosek, e nale y u y drajwera do starej laserowki.
> [...]

Z pewnoscia Romku HP520 po wlozeniu glowicy kolorowej jest drukarka
kolorowa i to wcale nie kiepska (lecz nie drukuje w trybie tekstowym
z DOS majac glowice KOLOR!!). Mialem przyjemnosc drukowania na jej
poprzedniczce HP310.
Ponadto posiada ona pamiec o ile wspomne to 32kB oraz jesli sie nie
myle to obsluge jezyka HP-GL/2 i PCL-2 a moze juz PCL-3.
Wydaje mi sie ze GL/2 jest jakims odnosnikiem funkcji plotera na
plujkach i laserach HP. Niemniej jednak polecalbym zainteresowanemu
pogrzebanie na www.hp.com i poczytanie zawartych tam innformacji.
    Pozdrawiam;
        Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \