Re: notebook Olivetti Quaderno

Autor: Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 15:07:26 MET

Tomasz Urbaniec <urb_at_polbox.pl> wrote:
: Czy ktoś mógłby mi pomóc oszacować wartość komputerka podanego w tytule?
: Jest to z 1992 roku, wielkości grubego zeszytu A5 i ma bebechy:
: proc. NEC V30, 25 MHz (quasi-286?)
raczej 8086 (a nie 8088 jak w XT)
: 1 MB RAM
: HDD 22 MB
: display mono LCD, CGA :o(
podobno to jest double scan CGA czyli 640x400.
Stare programy miewaly taka opcje.
Ktos zdaje sie opracowal na toto polskie literki.
: wbudowany cyfrowy dyktafon (!)
: klawiatura skandynawska 101 kl.
: złącza RS232, LPT, PCIMCIA cienka.
Ma wbudowane oprogramowanie (w ROM):
jakis edytor, baza, PM
: Nie chodzi mi o dokładną wycenę ale o rząd wielkości - 5, 10, 15
Chyba ze dwa lata temu w ESCOM'ie byly po 10mln.
Dzis to widze za 500PLN lub mniej.
Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net