notebook Olivetti Quaderno

Autor: Tomasz Urbaniec (urb_at_polbox.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 12:26:20 MET

Cześć!
Czy ktoś mógłby mi pomóc oszacować wartość komputerka podanego w tytule?
Jest to z 1992 roku, wielkości grubego zeszytu A5 i ma bebechy:

proc. NEC V30, 25 MHz (quasi-286?)
1 MB RAM
HDD 22 MB
display mono LCD, CGA :o(
wbudowany cyfrowy dyktafon (!)
klawiatura skandynawska 101 kl.
złącza RS232, LPT, PCIMCIA cienka.

Nie chodzi mi o dokładną wycenę ale o rząd wielkości - 5, 10, 15
baniek??
pozdrawiam

--
Tomasz Urbaniec, M. Eng             ##           e-mail: <urb_at_polbox.pl>
Technological Skills of Poland      ##       Head Designer of the unique