WfW + EGA ?

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 13:50:58 MET

Witold Chudzio wrote:

 WC> Mam pytanie. Instalowalem Windows for Workgroups na komputerze z karta
 WC> grafiki EGA. Juz w momencie instalacji wywalil komunikat, ze ta wersja
 WC> nie obsluguje kart EGA.

Nie dalej jak wczoraj instalowałem Windę dla Kołchozów właśnie na komputerze z
EGA... Jedyny negatywny efekt, to brak 'logo' przy starcie i odpowiedni
komunikat na ten temat. Poza tym działa OK.

 WC> Czy ktos wie jak, skad sciagnac sterowniki do EGA ?

Nie musisz ściągać sterowników - zainstaluj najpierw zwykłe, stare 3.1 i
dopiero wtedy 3.11 (w tym samym katalogu!) - przejmie sterowniki z 3.1.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl