QuatroPro4.0 i drukarki HeHewlett-Packard

Autor: Andrzej Paszek (ap5_at_poczta.com)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 02:51:30 MET

--Prawdę mówiąc jest to pierwszy tekst jaki wysyłam na listę dyskusyjną i
nie wiem czy robię to dobrze. Ale do rzeczy:
Mój ojciecużywa w pracy programu Quattro Pro w wersji 4.0. Jest to program
zakupiony legalnie przed paru laty. O ile
program działa bez zarzutu z drukarką igłową star to niestety we współpracy
z drukarkami HP(520 i laser.).
Błędność współpracy polega na tym, że pomimo prawidłowego ustawienia
sterowników (alternatywnych ale w pełni zgodnych
w myśl dokumentacji drukarek) i chyba wszystkich opcji dotyczących wydruku
program źle ustawia lub wcale nie ustawia marginesów i to nie tylko na
wydruku ale i na podglądzie.
Dlaczego? Pomóżcie?
Andrzej Paszek
ap5_at_poczta.com