Re: Jeszcze o drukarki

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 23:19:39 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3u3q3r2ae.fsf_at_hq.pm.waw.pl>...

> Mam taki patent jak HP 600 - kupilem ja kilka miesiecy temu do drukowania
> cz-b. Drukuje bardzo dobrze, nawet na badziewnym papierze, ktory juz raz
> sluzyl do xero. Maszynka potrafi drukowac takze w kolorze, ale (to HP
600)
> w tym celu trzeba jej zmienic glowice (recznie) - wydruk rowniez jest
dobry,

Tylko po co kupować atramentowkę do cz-b? Długo nosiłem się z zamiarem
kupienia plujki, ale dzisiaj powiedziałem p...ę i kupiłem sobie OKIPAGE 4w.
Jak będzie na dłuższą metę nie wiem (zacząłem zmawiać paciorki jak za
dawnych lat), ale jakość i szybkość wydruku za 10 baniek jest
nieporównywalna z żadną plujką, jaką znam. Podobno nowy Citizen ma
kolosalną jakość wydruku, ale szybkość pracy i koszty na razie ją w moich
oczach dyskwalifikują.

Piotr