Re: Jeszcze o drukarki

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 09:21:54 MET

"Piotr Sut" <transam_at_lodz.pdi.net> writes:

> Tylko po co kupować atramentowkę do cz-b?

Sprawa jest prosta: za ok. 700 zl (tyle dalem na poczatku roku za HPDJ 600)
mam drukarke 600 dpi b&w. Jak ktos niewiele drukuje (tak jak ja), to jest
to chyba najlepsze rozwiazanie. Jesli chce miec jakosc podobna do drukarek
laserowych 300 dpi, to uzywam najgorszego trybu DJ 600, i mam wtedy rowniez
porownywalna szybkosc drukowania (lub lepsza, 5-6 stron/minute).

--
Krzysztof Halasa