Re: Zdzierstwo? Ceny gazet z CD

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 09:49:33 MET

On Mon, 2 Dec 1996, Marek Nazarko wrote:

> Dlaczego ceny gazetek z CD są takie wysokie?
> Weźmy np CHIP. Kosztował sobie on 3 zł. Dodali CD i kosztuje ok. 10 zł.

A ja mialem prenumerate do konca 1997r. i zamowilem sobie dodatkowo 13
CD-romow pozostalych do zakonczenia prenumeratury po 3,5zl/szt. :)
A prenumerate wykupilem dwa lata temu (na 36 miesiecy) - CHIP nadal jest
dla mnie za 17.500 starych zlotych :)

[ciach]

> A tak przy okazji, czemu cena kompaktu muzycznego jest czasem 4xwyższa
> od kasety magnetofonowej, skoro koszty wydania kasety są wyższe? (ale to
> już nie temat na PCta)

Tak to juz jest z kapitalizmem... :))))

> Swoją drogą Bajtek mógł wydać CD to by nie tylko nie upadli ale jeszcze
> się wzbogacili :)

Hmm... ciekawe! Skad to wiesz?

Pozdrawiam,
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |