Re: Oswajanie HP5L cd.

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 09:50:46 MET

On 29 Nov 1996, Maciej Pilichowski wrote:

> Hej,
>
> Hmm, krociutko o profesjonalnej tandecie, czyli o poprawianiu tego co HP
> spieprzyl. Z postingow wiem, ze ilustam osobom nie za chetnie dziala

Ja w ogole nie wiem co wy za drukarki macie :-)))))
Ja mam HP5L juz pol roku i NIC, slownie NIC sie nie dzieje zlego, kartki
wciaga, drukuje na kopertach, toner jeszcze sie nie skonczyl, a uzywam
jej dosyc duzo.

Jedno ALE mam do sterownikow GDI - po prostu nie chodza (nie zebym chcial
ich namietnie uzywac, ale lubie jak wszytko chodzi)... Powoduja bledy
ochrony.
Za to sterownik PCL jest ok. Nie wie ktos czy sa moze jakies nowe wersje
w.w. z jakimis fixami ? :-))

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |