MONITORY 17"

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 01:47:24 MET

Czesc wszystkim!

Przygladalem sie dlugiej debacie na temat monitorow 15". Jestem
szczesliwym (no nie bardzo) posiadzczem Panasonica PanaSync 17" oraz karty
Diamond Stealth 64 Video 2001. Czestotliwosc odswierzania mam aktualnie
90.5 Hz (800x600x16bpp). Przed zmiana sterownikow bylo nawet 100.5 Hz. I
co z tego jak oczy mi lzawia jak jasna cholera! Tak zle nie bylo nawet
przy pracy na starej dobrej 14-tce. Producent Pana Slonika pisze ze
monitor pracuje do 160 Hz NI. Jak to z niego wycisnac? (z monitora a nie z
producenta oczywiscie).

Pomocy, bo ledwo widze co pisze!

Pozdrowienia,
Zbyszek.