Re: Problem z HP5MP Postscript

Autor: Marek Golkowski (impet_at_byd.ternet.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 03:00:15 MET

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> napisał w artykule
<57ume1$iih_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

> Ja tam moze z PS sie duzo nie bawilem, ale problem jest chyba dosc
stary
> -- ile masz pamiatki /w drukarce, rzecz jasna/.
>
> milego dnia zycze
> hej

Odpowiem za Artura, bo znam jego, i jego sprzęt w firmie
(chłopak ma trochę spóźniony refleks, i mały ;) bałagan
 z konfiguracją modemu w domu)

Drukarka to HP LaserJet 5MP z dołożonym 8MB RAMu
2x4MB SIMy, czyli razem będzie 11MB.
Próbowaliśmy wtykać tam więcej RAMu (SIMy 8MB i 16MB)
- ale ich nie "widziała".

Komputerek to P150 (Intel) z 128MB !!! RAMu i 512KB L2 Cache
oraz dyskiem 2GB. (chodzi na razie pod WIN 95)

Te "rzeczy", które się nie chcą drukować to przeważnie
duże plany miast, czyli grafika wektorowa z powtykanymi
reklamami w formie EPSów.

A tak w ogóle to uważam, że ta dyskusja powinna się toczyć
na pl.comp.dtp - chociaż może się mylę...

Pozdrawiam
Marek