Re: rewolucja w lublinie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 06:10:42 MET

On Mon, 2 Dec 1996 01:30:59 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

>sumie to fajnie mieszkac w miescie w ktorym jest najlepiej zorganizowana siec
>miejska (lubman) i najlepsze telefony w kraju (telepies).

gratuluje
;-)
jedyny mankament to
>zmiana numerow telefonicznych z dotychczasowych na nowe - siedmiocyfrowe.

> stary numer nowy numer
> 2 xx xx 532 xx xx
etc

[ta tabelke to juz mogles sbie podarowac]

>w najblizszym czasie zmianie ulegna numery telefonow
>w calym wojewodztwie wg. podobnego schematu - wszedzie
>bedzie ruch automatyczny, bez numeru
>kierunkowego. pierwszy plus dla tpsa ;)

nie wiem czy to plus, czy raczej "fregatura"
jak musisz postawic zero na poczatku to wiesz
ze rozmowa bedzie cie wiecej kosztowac
a tak to trudniej sie zorientowac czy sie dzwoni
poza wlasny dystrykt

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi