Re: Licznik czasu polaczenia z Internetem

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 15:32:21 MET

At 09:52 PM 2/27/96 +0100, you wrote:
>Czy ktos zna dobry program do liczenia czasu polaczenia przez modem
>z Internetem dla Windows 95?
>Posiadam aktualnie program CCM Version 3.0.3 for Windows 95, ale niestety po
>ustawieniu Autodetect using com -licznik caly czas pracuje (niezaleznie od
>tego, czy aktualnie modem jest uzywany, czy tez nie). Licznik zawiesza swoje
>dzialanie tylko na czas wybierania numeru.
>Byc moze jest to wina tego, ze zle skonfigurowalem swoj modem?
>Czy da sie w jakis sposob skonfigurowac program Dial-Up Networing, aby on
>automatycznie po uzyskaniu polaczenia uruchamial taki licznik?

> [...]

Kup sobie stoper. Zartuje.
Musze powiedziec ze przetestowalem kilkanascie takich
timerow i po kilkunastu dniach zawsze je wymazywalem. zaden nie spelnial
moich wymagan. mam zamiar napisac sam taki program ale ten brak czasu.
To ze mnie sie nie podobaly te programy nie znaczy ze tobie sie nie beda
podobac.

pod ponizszym adresem oprocz CCM znajdziesz netclk42,zip - tylko 122kb
ftp://papa.indstate.edu/winsock-l/Windows95/Time_Log/
Keeps track of your internet time and usage.
usage. NetClock is designed to be small,
easy to use, use as few resources as
possible and be internationally usable.
Shareware: US $15 via RegNet:

Znajdziesz tez kilka programow po adresem
http://www.windows95.com/apps/dialup.html

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_ac.dal.ca