Re: AWE32 i GUS

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 14:53:48 MET

In article <3134C045.586A_at_rswnx.rsw.pl>, Janusz Sklorz wrote:

>:> > Tomasz Sparek
>:> hm... wydawalo mi sie, ze ow osobnik wypisal sie z listy...
>Hm. Ima jeszcze kumpla Krzyska do zachwalwnia AWE.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz ?

Przytocz mi chociaz jedno miejsce, gdzie zachwalalem AWE.

Wspomnialem tylko o stronach Matjasa Hjelta, ktore - uwaga ! - krytykuja (bardzo
rzeczowo zreszta) SB z serii 32/AWE32. I w jednym miejscu stwierdzilem
dlaczego AWE jest lepszy od GUS-a pnp (przytaczajac - mam nadzieje -
rzeczowe argumenty). Nigdzie AWE nie zachwalalem.

A jezeli chodzi o moja prywatna opinie na temat "ktora karte dzwiekowa
kupic" to jest nia "nic nie kupowac - na razie".

:-)

Krzysiek