Re: Wojciek Piecek-kuzyn kaczora Donalda

Autor: sduchnow_at_ix.netcom.com
Data: Fri 23 Feb 1996 - 17:56:18 MET

BOGDANM_at_tch.waw.pl (Bogdan Mizerski) wrote:

>Chcialbym zwrocic uwage Sysopa, ze jestem zdziwiony brakiem
>jego, a raczej jej reakcji na akrobacje niejakiego TS. Uwazam
>zachowanie w/w osobnika za calkowicie niedopuszczalne, a juz
>wyzywanie sie na firmie TCH jest ponizej wszelkiej krytyki. Przeciez
>TCH to nie tylko Wojtek i oprocz niego pracuje tu wielu wartosciowych
>ludzi.

A co to jest ograniczanie i kto moze to zrobic?? Czy panowie nie wiedza ze jak
dzisiaj sie domagaja ograniczania tego pana jutro ktos moze ograniczyc was??
Internet wymyslono w USA a wy go tak panowie polonizujecie ??
a wystarczy glupie kill-file albo inny filter po oc od razu "wladze" do tego
wciagac, ba jeszcze zapraszac do udzialu w wolnej wymianie mysli.