Oferta i pytania

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_ac.dal.ca)
Data: Fri 23 Feb 1996 - 13:21:56 MET

Czesc
Mam kilka CD-ROM, ktore chetnie odstapie. Pierwszenstwo daje ludziom z Lodzi
bo przesylac sie tego chyba nie oplaca, chyba ze komus by na jakims
zalezalo. Jesli sie chetny nie znajdzie ida do kosza, bo wartosci nie maja.
Pomyslalem sobie jednak, ze zanim je wyrzuce spytam sie moze ktos akurat je
bedzie potrzebowal.
Odstapie oczywiscie bezplatnie. Bede w Lodzi w koncu marca.
Prosze o odpowiedz na Kajtek_at_ac.dal.ca
CD-ROM
1. OS/2 for Windows version 2.1 - Nie wiem co to jest bo nigdy nie
instalowalem tej wersji OS/2, kiedys probowalem OS/2 versje 3 ale nie
chciala wspolpracowac z moim hardwarem
2. Office Developers Kit - do starego Microsoft Office i Basic v.3.0.
Narzedzia do OLE etc
3. Bonus Pak for OS/2 v 3(Warp) - cos jak Works for Windows tyle ze do OS/2
4. Winstone 94 v 1.0 - PC Magazine benchmark z 1994 roku
5. Checkers Hell Cab - gra na CD do DOS, ktora nie chce dzialac z moja Video
karta - zacina sie po kilku minutach wyswietlajac dziwne kolory.

Teraz pytania.
Czy W Lodzi sa gieldy komputerowe. Jesli tak to gdzie i w jakie dni?
Jakie polskie CD istnieja na rynku. Czy jest polska encyklopedia, polski
slownik, atlas Polski etc?
Czy ktos wie jak podlaczyc notebook z PCMCIA modemem do lini telefonicznej.
Czy sa jakies standardowe wtyczki, czy musze wziac lutownice.
Czy jest polski slownik do Word for Windows 7.0 (Windows 95)

Andrzej Kajetanowicz
Kajtek_at_ac.dal.ca