Re: faxy i modemy

Autor: Radio Akademickie Krakow (rak_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 21 Feb 1996 - 18:44:47 MET

Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: lacze sie z dowlonym modemen i mam connect potem cisza i za kilka sekund
: sie rozlancza, nie wiem gdzie lezy problem , jak wylacze korekcje przez
: at&k0 to wszystko jest OK ale nie ma korekcji i kompressji, z tego co
: wykombinowalem to problem jest chyba w momencie uzgadniania porotokolu
: transmisji!

Te modemy maja takie mozliwosci, ze moga nie laczyc bez korekcji...
Ustawia sie to w ktoryms z rejestrow S?
Sorry, ale teraz gdy to pisze, nie mam przy sobie zadnej
dokumentacji do tego modemu...

Sprobuj wrocic do ustawien fabrycznych:
at&f

Oraz obejrzyj sobie intrukcje - jest taki
rejestr S ktory odpowiada za rozlaczanie gdy nie ma korekcji...

: a jeszcze jedno jak zmusic dwa modemy polaczone bezposrednio kablem (bez
: centrali po miedzy nimi) aby sie polaczyly , wydanie komendy ata na obu nie
: przynosi efektow!

Musisz miec modem na linie dzerzawione. Zaden inny nie pojdzie!

Zbigniew Zych

--
Radio Akademickie Krakow, 100.5 FM       S-mail:   Radio Akademickie Krako'w
email : rak_at_uci.agh.edu.pl                             ul. Rostafin'skiego 8