Re: faxy i modemy

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Feb 1996 - 14:21:11 MET

civic_at_silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) wrote:
>Moj FaxModem - ZOOM VFP14.4H
MOze nie odpowiem na twoje pytanie, ale mam inne:
jesli masz ten modem to powiedz mi jak rozwizac taki problem:
lacze sie z dowlonym modemen i mam connect potem cisza i za kilka sekund
sie rozlancza, nie wiem gdzie lezy problem , jak wylacze korekcje przez
at&k0 to wszystko jest OK ale nie ma korekcji i kompressji, z tego co
wykombinowalem to problem jest chyba w momencie uzgadniania porotokolu
transmisji!
Jak rozwiazales ten problem to napisz, jesli takiego nie masz to znaczy ze
mam chyba uszkodzony modem (kupilem wczoraj) !
jak by komus sie nie chcialo szukac to at&k0 oznacza Disables flow control

a jeszcze jedno jak zmusic dwa modemy polaczone bezposrednio kablem (bez
centrali po miedzy nimi) aby sie polaczyly , wydanie komendy ata na obu nie
przynosi efektow!
wykombinowalem ze mozna na jednym zrobic atd1 (naprzyklad) a na drugim ata
ale ten pierwszy zglasza no dialtone - wiec mu podlaczalem na chwile linie
telefoniczna a po wykreceniu i oczekiwaniu szybka zmiana kabli i ata na
drugim i wszystko OK , ale na dluzsza mete to nie jest rozwizanie! :) moze
jest prostrzy sposob ?

pozdrawiam !

--
   _/      _/      _/            _/   _/   | Leslaw Frydel               |