Re: Wojciek Piecek-kuzyn kaczora Donalda

Autor: Chojnowski Marcin (chojnows_at_amb.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 21 Feb 1996 - 12:21:52 MET

On Tue, 20 Feb 1996, Andrzej Karpinski wrote:

> glupia. Czy nie zastanawialiscie sie nigdy, dlaczego np. taki Dell czy
> Compaq jest ponad dwukrotnie drozszy od skladaka? Otoz dlatego, ze Dell nie
> pozwolilby sobie na odprawienie klienta z kwitkiem, dlatego ze Dell sklada
> zawsze stale, takie same zestawy zamiast szukac czesci kradzionych badz
> wykupywanych z beta-magazynow. Jak patrze na jakosc sprzetu sprzedawanego
        Ja jak tez patrze to mi sie zle robi. Kupuja jakies wynalazki ,co
nikt o nich nigdy nie slyszal i potem maja problemy albo z dzialaniem
takiego gada albo z serwisem . Nie wiedza nawet ze gdyby kupili np.
Dell'a jak wspominasz to mieliby support w domu , zadnego wozenia sprzetu
targania sie z serwisem , bo cos nie chca zrobic . Serwis w ciagu 24 h u
klienta to ZA TO SIE PLACI !!! Nie ma problemu jesli chcesz cos wymienic
ze Ci nie bedzie chodzilo. Takie firmy uzywaja zawsze tych samych
komponentow , od dobrych firm , jesli wprowadzaja cos nowego to to ma
chodzic tez ze starszym modelem , czyba ze inna architektura np. PCI i
nie moze wspolpracowac z ISA ale to wiadomo !!!

        PO prostu w POLSCE ludzie sie NIE CENIA !!! Prawde mowiwac
uzerajac sie ze sprzedawca i serwisem traca czesto wiecej niz zyskaja !!!
        Ja tam wole miec spokojna glowe i nie martwic sie ze jak cos mi
padnie to bede musial albo wybulic albo kombinowac coby to opchnac taniej
i kupic nowe !!!!

> Licze, ze moze dzieki temu chociaz
> pare osob zastanowi sie chwile przed zakupem i nie bedzie kierowac sie tylko
> cena.

        Wcale nie przesadziles ,bo do ludzi tak trzeba ostro bo inaczej
to na nic !!!

                                                MARCIN