Re: Wojciek Piecek-kuzyn kaczora Donalda

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 20 Feb 1996 - 22:26:25 MET

..
.. Tomasz Sparek
..
.. "A ten Piecek to Zyd, komunista, naciagacz i pedal!"
..
..
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Piecek to wyjatkowo bezczelny typ czlowieka, ten gosc po prostu
.. klamie.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Przestan fizolofowac, bo kart z gwarancja, na pewno nikt nie kupi
.. w Twojej firmie.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Mam teraz jeszcze kilka ostatnich SBAWE32 full.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Jest to najpelniejsza z mozliwych wersja.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Jestem zwyklym naciagaczem i to wszystko.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Jesli nie potrafisz sprostac naszej konkurencji, to sie zamknij i
.. nie plec bzdur.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Sa przez to niestety problemy z grami, ktore nie lubia obecnosci
.. Win95 :-(.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. A poza tym osobiscie uwazam Cie za zwyklego ignoranta jesli chodzi
.. o elektronike.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Gdybys sie na tym znal odrobine wiecej, bo jak jestes slepy
.. to popatrz na ceny w kazdej gazecie.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Po prostu jestes glupi i to wszystko.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Mozliwosc rozbudowy do 28MB RAM (sa odpowiednie standardowe
.. sloty), drivery do WIN95 (WIN95 to jest nowy, doskonaly system
.. operacyjny firmy Microsoft: Windows95).
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Dziala dopiero po wlozeniu do plyty. (ale najlepiej z win95).
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.
.. Szkoda, ze Twoje wyksztalcenie sprawia, ze nie czuje potrzeby
.. odpowiedzi na Twoje bezsensowne sugestie, bo nie kazdy jest takim
.. typem czlowieka jak Ty.
.. Czasy komunizmu minely bezpowrotnie.

.. Polecam wszystkim chetnym sprawdzic sobie http://www.internet.net.
.. zerknac na karty dzwiekowe i wyrobic sobie wlasne zdanie zamiast
.. sluchac tego typu ignorantow.

Przepraszam, za ten drobny zlosliwy zarcik nt. wspolsubskrybenta Tomasza
Sparka, ktory sie odrobinke zapedzil. Moze to i dobrze, bo gdy jedno z jego
zdan zrobilem refrenem i poprzeplatalem z innymi to wyszedl calkiem ciekawy
"poemacik", ktory swietnie obrazuje postkomunistyczna (wielu lubi to slowo)
sytuacje w naszym kraju. Na kazdym kroku spotykam cwaniakow bez zasad,
ktorzy usiluja dorobic sie na innych za wszelka cene. Tak naprawde, dla
wielu nie istotne jest to, ze skonczyl sie komunizm - dla nich jedynie
zdrowy rozsadek minal bezpowrotnie...

Wiekszosc firm uwaza, ze jedynym kryterium wszelkich decyzji jest cena i za
wszelka cene staraja sie utrzymac ja na jak najnizszym poziomie rezygnujac
z serwisu, szkolen, dokumentacji, szlifujac procesory, robiac problemy przy
naprawach gwarancyjnych (pozaklejane komputery), o pogwarancyjnych juz nie
wspomne, wmawiajac ze maja najlepszy towar, bo konkurencja jest zwyczajnie
glupia. Czy nie zastanawialiscie sie nigdy, dlaczego np. taki Dell czy
Compaq jest ponad dwukrotnie drozszy od skladaka? Otoz dlatego, ze Dell nie
pozwolilby sobie na odprawienie klienta z kwitkiem, dlatego ze Dell sklada
zawsze stale, takie same zestawy zamiast szukac czesci kradzionych badz
wykupywanych z beta-magazynow. Jak patrze na jakosc sprzetu sprzedawanego
w Polsce, jak patrze na poziom wyksztalcenia i kultury wiekszosci skladaczy
to bardzo chetnie wyjechalbym z tego pieknego kraju gdziekolwiek, nawet
do Afryki (tam przynajmniej mozna spokojnie lizac kazda deske klozetowa
w kiblu publicznym bez obawy, ze samo wejscie do kabiny spowoduje zgon
z zaczadzenia). Wiekszosc skladaczy ma sie tak do TCH jak sraczyk w
Lublinie na placu litewskim (samo centrum miasta) do byle sraczyka na
przydroznej stacji benzynowej np. w RPA...

Ciekawe kiedy ludzie wreszcie zrozumieja, ze to oni maja racje i ze jedynie
placac nieco wiecej moga liczyc na to, ze faktycznie sprzedawca bedzie
staral sie im pomoc (wie pan, mi jest wszystko jedno jaki dysk pan kupi,
najlepiej jak najwiekszy bo wtedy ja wiecej zarobie).

Mysle, ze dla sporej czesci ludzi naprawde zle sie stalo, ze tak nagle
skonczyl sie stary system i ze juz nikt nimi nie steruje. To troche jak
stado bydla w czasie, gdy kowboje sa w burdelu na panienkach. Wiele
osob naprawde zasluguje na takie porownanie, aczkolwiek szkoda mi troche
tych biednych krow, ktorym niepotrzebnie przyczepiam karteczke z nazwiskami
ludzi tego typu...

Bardzo przepraszam wszystkich za ton mojego listu, ale mam serdecznie dosc
chamstwa i tanich skladaczy kalu ktorzy wymadrzaja sie wymachujac na
wszyskie strony nieuczciwymi cennikami. Licze, ze moze dzieki temu chociaz
pare osobzastanowi sie chwile przed zakupem i nie bedzie kierowac sie tylko
cena.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Karpinski (karpio_at_golem.umcs.lublin.pl)