Re: Zdalna praca na PC

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Tue 13 Feb 1996 - 09:01:25 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> to krypotreklama, ale powiem:

> intel landesk manager. [...]

kolejna kryptoreklama:
X-Land sprzedawal kiedys narzedzia o nazwie Lan *.
Mam Lan Opiekuna - m.in. podglad i przejecie kontroli nad stacja po
IPX'ie, niestety tylko text i duza zajetosc pamieci przez tsr, ale za
to cena przystepna. Moze rowniez zdalnie zabootowac koncowke. Czy ty
masz to samo, Leszku? Jesli nie, to daj znac, co masz (jesli share lub
free).

Szymon Matuszewski

PS. Sorry za opoznienia, ale czytam i odpisuje w domu,
a odbieram i wysylam w pracy.

SM