Re: Te cholerne WIN'95... czyli radosc laika!

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_ix.netcom.com)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 07:09:36 MET

Tak nawiasem to kupilem sobie USR sportster 28.8 i zaczolem go
zakladac (wewn) a ze mam glupia karte dzeiwkowa z faksem razem (BOCA -
brrrr) to nie moglem wyjac starego modemu. Starszyli mnie tam lataniem
po zworkach, wymywslaniem glupich ukladow com/irq do momentu kiedy
gosc z usr spytal sie mnie "masz win95 ??" kiedy powiedzialem tak
powiedzila ze klopot z glowy, wyjmij wszytskie zworki z nowego modemu
i zainstaluj go tak jak jest. Po "usadzeniu" moedmu zastartowane
windows pokazaly mi ze znalazly nowy hardware, podaly typ wystarczylo
wybrac go z listy i tyle chodzi jak nalezy na com3 irq 7. Plug and
pray ?? Nawet nie musialem. Pokazcie mi inny system na domowy komputer
ktory to potrafi??

NYC - USA
My Employer Does NOT Endorse My Opinions In Any Way.