Re: Witam po 4rech latach przerwy

Autor: Jan Waliszewski <jan.NOwaliszewskiSPAM_at_t-system.com.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 22:54:56 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Cóż, nic się nie dzieje. Poza nielicznymi przypadkami (jak ten który zaraz
> tą wiadomość przetworzy i w świat wypchnie) dawno umarł i nie żyje.
> U mnie jeszcze stoi siła przyzwyczajenia (nie trza psuć póki działa),
> jednak przy pierwszej poważnej awarii sprzętu odejdzie w niebyt.

No właśnie - problem sprzętu: moje 2 ThinkPady T30 powoli dogorywają
(właśnie pojdą "pod nóż", a właściwie pod lutownicę w celu naprawy -
chyba z przegrzania odlutowała się masa w okolicach karty graficznej i
okresowo śnieży na ekranie) i zastanawiam się, co zrobić dalej. Pracować
w maszynie wirtualnej tak trochę bez sensu ...

Pozdrawiam - Jan Waliszewski