Re: Witam po 4rech latach przerwy

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.spamnie.org.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 18:34:00 MET

Dnia Fri, 14 Jan 2011 23:12:17 +0100, znik napisał(a):

> Hej.
> oj dawno mnie tu nie było :) moja przygoda skończyła się na os/2 warp 4.
> wiem że potem był jakiś następca. co się teraz dzieje z tym całkiem
> fajnym, ale porzuconym dzieckiem IBM ?

Cóż, nic się nie dzieje. Poza nielicznymi przypadkami (jak ten który zaraz
tą wiadomość przetworzy i w świat wypchnie) dawno umarł i nie żyje.
U mnie jeszcze stoi siła przyzwyczajenia (nie trza psuć póki działa),
jednak przy pierwszej poważnej awarii sprzętu odejdzie w niebyt.

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688