Re: Instalacja OS2 - mam FDD i CD ale nie jednocześnie

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.spamnie.org.pl>
Data: Fri 03 Oct 2008 - 22:45:44 MET DST

On Fri, 3 Oct 2008 21:13:45 +0200, "Irokez" <henric8@op.pl> wrote:

>Nie zrozumieliśmy się.
>Nie mogę do laptopa włożyć jednocześnie CD i FDD.

No to wiem. Proponuję użyc innego kompa do stworzenia dyskietek. Choć
to upierdliwe.

>Czy jest możliwość zrobić to, co jest możliwe w Microsoftowym DOS i się zwie
>SYS C:

Na którejś dyskietce powinien być sysinst, czy systinstx

>Czyli odpalę te 3 dyskietki instalacyjne OS'a, utworzę partycję HDD z
>boot'em i sterownikami CD, aby potem wyciągnąć FDD, włożyć w to miejsce CD i
>zainstalować z płyty system.

Nigdy tak nie kombinowałem, ale może się to udać.

>Po odpaleniu systemu z dyskietek i przełożeniu napędów instaler niestety nie
>widzi płyty.

Rozumiem, cóż, ja się zmigrowałem na eCS, który startuje z płyty.

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688