Re: Instalacja OS2 - mam FDD i CD ale nie jednocześnie

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Fri 03 Oct 2008 - 21:13:45 MET DST

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości >

> Można spróbowac instalacji sieciowej, z innego OS/2. Albo też,
> stworzyć komplet dyskietek z płyty, bodajże mkdsks.cmd

Nie zrozumieliśmy się.
Nie mogę do laptopa włożyć jednocześnie CD i FDD.
Czy jest możliwość zrobić to, co jest możliwe w Microsoftowym DOS i się zwie
SYS C:

Czyli odpalę te 3 dyskietki instalacyjne OS'a, utworzę partycję HDD z
boot'em i sterownikami CD, aby potem wyciągnąć FDD, włożyć w to miejsce CD i
zainstalować z płyty system.
Po odpaleniu systemu z dyskietek i przełożeniu napędów instaler niestety nie
widzi płyty.

--
Irokez