Problem z dyskietkÄ… zip

Autor: kepak <kepak_at_toya.net.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 13:35:15 MET DST

Witam
Kupiłem sobie dosłownie za 5 zł napęd i dyskietce zip 250mb. Wszystko działało ok dopóki nie zechciało mi się tego formatować. Sformatowałem to na nieszczęście programem iomega ware dla windows i na nieszczęście włączyłem long format. Podczas formatu wskoczył błąd i na tym się formatowanie zakończyło. Po tym wszystkim po włożniu dyskietki prosi o format. Gdy sformatuje narzędziem wbudowanym w windows wyskakuje "Nie można sformatować dysku w stacji h:. We właściwościach pokazuje rozmiar 0 bajtów i system plików raw. W iomega ware o dysku pisze
" Disk Information for Disk in Drive H:

Disk Type: Zip 250MB
Disk Life Status: Marginal (49%)
Format Life Status: Long Format Recommended (-1%)
Format Type: Unknown Format
Manufacture Date: 01066 "

Niestety pytałem się na kilku forach komputerowych i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi więc jesteście moją ostatnią deska ratunku.
ps. Podobno te nośniki mają wieczystą gwarancje.Czy to prawda ?
ps2. Przy long format wyskakuje Format failed