Re: Nowe jadro

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 02:05:50 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
No! - mam sprzęt nie najnowszej generacji i problem z przenoszeniem
plików, gdyż jakoś winda niezbyt ochoczo otwiera duże pliki , którymi
OS2 obraca bez problemu...
To jest jak z moim Mercedesem - ma już 27 lat i jakoś nie przestał być
Mercedesem;)
Od nowych tej klasy pali tylko litr lub dwa więcej, a słowo mechanik czy
awaria - nie istnieje - wymieniam tylko to co przewiduje instrukcja -
bajecznie proste.
Może mam go wymienić na Punto? - Lechu ma rację z tymi muchami:)

>Jak będe miał taki problem, to zmienię system. Na razie działa i nie
>widze powodów, dla których miałbym zmieniać.

A jaki problem można mieć ze sprzętem działającym pod OS/2 ?
 - jak już działa to puki prądu w gniazdku starczy, będzie działać.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >