Re: Nowe jadro

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_fuw.edu.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 16:17:57 MET

Ninik wrote:

> Coś czuję, że to jądro się zlinuksieje mimo wszystko :( Ale oby nie, bo
> jedynie w voyagerze nadzieja.

To jest jadro OS/2. Chyba zeby oryginalne jadro OS/2 zlinuksiowialo, to
cud musialby sie zdarzyc. Przeciez to zupelnie inna architektura.

A co do voyagera mam kolosalne watpliwosci - i do podejscia chlopcow
ktore pamietam z Warpstocka - ze w sumie OS/2 to tylko WPS, i do tego,
ze zdaje sie wybrali jadro linuxa jako podstawe, czyli sie mimo wszystko
cofamy...

Pamietam ze chlopcy argumentowali, ze kto teraz uzywa programow
stworzonych tylko dla OS/2. A ja uzywam wielu, chociaz sa juz czesto
przestarzale i niestety bardzo czesto mnie szlag trafia jak uzywam
portow z opensourcu, jak mozilla, openoffice, thunderbird itd itp. Jaki
system, taki software - soft pisany niegdys specjalnie dla OS/2 mial
jakosc OS/2, bez porownania lepsza, niz duza czesc z opensourcowych portow.