Re: Instalacja OS2 na "beznapedowcu"...

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 02:59:16 MET

Adam Płaszczyca wrote:

>A przejrzyj config.sys na dyskietce instalacyjnej. Tam chyba jest
>literka napędu, gdzie ma byc instalka.

Adam ,

I ile dobrze pamiętam, to nie tylko config ma tą literkę - to jeszcze
gdzieś siedzi i prosta zmiana w configu nie chce działać.
Gdzie jeszcze to może siedzieć?

Kurde! - co za pokręcony system - żaden z użytkowników nie pamięta kiedy
i jak go instalował :-D

Ale zaraz! -może ja mylę sytuację instalacji z uzupełnianiem systemu z
płytki instalacyjnej, gdy zmienia się litera dysku CD?
 - wtedy litera dysku siedzi już w OS2.ini więc zmiana w configu nic nie
daje... - czy tak?
Jest jeszcze log instalacyjny - także ma pozapisywane co i kiedy było
grzebane ...

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >