Re: Instalacja OS2 na "beznapedowcu"...

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 19:55:59 MET

Vituniu wrote:

>O... Dzieki za namiar, bede wiedzial z grubsza gdzie szukac...
>
>A ostatecznie zawsze moge wydrukowac z pol manuala
>i zabrac sie za lekture w wannie... ;)

>Nieszkodzi... nie tylko nieuzywane miesnie zanikaja...
>Zebys widzial jak sie motalem grzebiac ostatnio w
>a amigowym WorkBenchu... Za duzo masla jem... :/
>
>Pozdrawiam i dziekuje,
>Vituniu.

Pamiętaj o podmianie na tych dyskietkach sterowników na nowe wersje - te
z płytki widzą prawidłowo maszyny z czasów nagrania płytki...
- może nie zobaczyć dużego dysku... -
Jako podstawowe potrzebna są: IBM1S506.ADD lub jego odpowiednik
DANIS506.ADD (ew. stosowne zmainy w dyskietkowym config .sys)
 oraz ostatnie dot systemów plików HPFS.IFS, do CD: CDFS.IFS...
do tego przyda sięm pliczek polskiej klawiatury - jeżeli wersja na
płytce jest UK lub podobna...

Później potrzebne bywają:
do nagrywajki : DaniATAPI.FLT oraz CDWFS.IFS

Tyle wynika z pobieżnego przeglądu mojego configu.

Pozdrawiam,

--
Mariusz