Re: Instalacja OS2 na "beznapedowcu"...

Autor: <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 20:20:45 MET

On 17 Lis, 00:36, Mariusz <m...@granit.univ.szczecin.pl> wrote:

> Litarz dysku jest zapisana w którymś pliku - jeżeli dobrze
> pamiętam, nie tylko w zasadniczym configu...
> Ja bym to obszedł z drugiej strony - bez grzebania
> w plikach instalacyjnych.
> Instalację wykonał bym na innym kompie na dysku
> oznaczonym tą samą literą co docelowa.

A moze podepne ten dysk (przejsciowke 44 na 40 mam)
i zainstaluje system faktycznie na jakims desktopie?

Przy okazji wybebeszania stacjonarki zmobilizuje
sie, zeby ja odkurzyc troche... :)

Tylko - jakich problemow moge sie spodziewac po
podlaczeniu dysku z powrotem w laptopie?

Kompletnie nie znam OS/2. Serio... :)

Nie bedzie chcial koniecznie dostac sie do plytki
instalacyjnej po wykryciu jakis magicznych urzadzen
(zachowanie a'la Win 9x) ?

> Instalacja uzupełniona dołączeniem sterowników
> z końcowym przełączeniem na VGA.
> Następmie kopia na beznapędowca i włączenie
> odpowiednich sterowników...

Sterowniki sa na stronach IBM, ale co bedzie, jesli
ktorys z nich bedzie wymagal do instalacji jakiegos
pliku znajdujacego sie na CD?

Pozdrawiam,
Vituniu.